Copywriter Andżelika Nowak

Z jednej strony solidna edukacja, w tym dyplom mgr filologii polskiej i podyplomowo kierunek „Psychologia przywództwa w organizacjach”. Z drugiej: realna świadomość biznesu i jego potrzeb. Andżelika bowiem zarządzała wieloma projektami tak własnymi, jak i na zlecenie osób, które jej zaufały. Rozumie mechanizmy, które prowadzić mają do sprzedaży – bo o nią z reguły chodzi.

Spod jej pióra wychodzą typowe teksty reklamowe na potrzeby stron internetowych, ulotek, ofert, kampanie w social media. Pisze wywiady, felietony, spoty reklamowe. Jest też autorem scenariuszy komercyjnych, które np. w formie spektakli zostały wystawione na deskach Teatru Muzycznego w Gdyni. Pisze na zamówienie scenariusze okolicznościowego stand-upu z elementami PR-u zleceniodawcy. Zaufał jej portal trojmiasto.pl, Port Lotniczy Gdańsk, PKS Gdańsk – Oliwa, Gdańska Organizacja Turystyczna i wiele, wiele innych.

Styl zawsze dopasowuje do celu. Dlatego sumiennie poznaje produkt i jego grupę docelową. Kiedy jest gotowa myśleć, jak potencjalny klient – wtedy pisze. Sprzedaje słowem. Stosuje podprogowe wywieranie wpływu, dlatego jest skuteczna. Wierna zasadzie, że w tekstach – podobnie, jak w biznesie – należy patrzeć nie w lustro, a przez okno. Działa.